تلفن تماس
02122113140
ایمیل
info@mandegardoor.com
راهنمای خرید درب اتوماتیک

راهنمای خرید درب اتوماتیک

امروزه نیاز به درب اتوماتیک در بسیاری از مراکز به وضوح حس می شود و همین امر باعث رقابتی تر شدن این فضا و سوء استفاده برخی افراد از این حس نیاز و ارائه محصول بی کیفیت می کند. در این مطلب قصد داریم شما را با نکاتی که هنگاه خرید درب اتوماتیک باید به آن توجه کنید آشنا کنیم و فراموش نکنید برای مشاوره و راهنمایی می توانید با کارشناسان ما در گروه ماندگار درب در ارتباط باشید.

 درب اتوماتیک ایرانی

بررسی مکان نصب درب اتوماتیک

در مرحله اول باید قاب نصب درب مشخص شود. در این مرحله کاربری مکان نیز دارای اولویت است؛ چرا که میزان تردد فضای مورد نظر می تواند در انتخاب نوع درب اتوماتیک راهنمای بسیار خوبی باشد.

 

اینستاگرام درب اتوماتیک

 

بررسی عرض و ارتفاع

گزینه بعدی که باید آن را به دقت بررسی کرد متراژ عرض و ارتفاع است. بر اساس این متراژ و فضای حرکت درب اتوماتیک نوع کنترل باکس و فریم درب اتوماتیک انتخاب می شود. انتخاب فضای حرکت درب و یا میزان فضصای بازشو نیز نسبت به کاربری فضای متفاوتی دارد.

 

بررسی حجم تردد از درب اتوماتیک

گزینه مهم دیگر بررسی حجم تردد در محیط است. این مورد از آن نظر حائز اهمیت است که در مکان های با تردد کم تر می توان از کنترل باکس با قدرت کمتری استفاده کرد و بر عکس در مکان های پر رفت و آمدی مانند بانک ها باید از نوع درب اتوماتیک با کنترل باکس پر قدرت استفاده کرد.

 

مشاوره گروه درب اتوماتیک ماندگار

پس از بررسی موارد بالا می توانید از کارشناسان ما برای انتخاب بهتر درب اتوماتیک شیشه ای مشاوره رایگان دریافت کنید. دانش فنی و تخصصی تیم گروه درب اتوماتیک ماندگار بهترین ها را برای شما انتخاب می کنند.

 

شرکت درب اتوماتیک شیشه ای