تلفن تماس
02122113140
ایمیل
info@mandegardoor.com
ماندگار تنها موتور درب اتوماتیک ایرانی

ماندگار تنها موتور درب اتوماتیک ایرانی

MIG تنها تولید کننده برند ایرانی درب اتوماتیک

درب‌ اتوماتیک، معمولا در فروشگاه‌های مواد غذایی، بیمارستان‌ها و بسیاری از اماکن دیگر یافت می‌شوند. امروزه، ما از میان آن‌ها عبور می‌کنیم، بدون این‌که حتی بفهمیم‌ این درب‌ها چقدر شگفت انگیز هستند. درب‌ اتوماتیک، در انواع مدل‌ها و تعداد پنل‌های مختلف ارائه می‌شوند و هر کدام از انواع درب‌ها، بسته به وزن و نوع آن، از موتور‌های مختلفی استفاده می‌کنند. ما در این صفحه، با هدف حمایت از کالای ایرانی، سعی در معرفی بهترین و با کیفیت‌ترین موتورهای انواع درب‌های اتوماتیک را داریم.

 

ماندگار درب تولید کننده انواع درب‌ اتوماتیک ایرانی


ما در درب اتوماتیک ماندگار، تولید کننده حرفه‌ای انواع درب‌ اتوماتیک شیشه‌ای،کشویی، لولایی، پارکینگ و تجهیزات جانبی آن‌ها هستیم و بر توسعه و تولید مرغوب‌ترین محصولات متمرکز شده‌ایم. ما فرآیندهای کنترل کیفیت درب‌های اتوماتیک خود را بهبود بخشیده‌ایم تا اطمینان حاصل شود که هر محصول از هر نظر دارای صلاحیت است. اگر می خواهید در مورد محصولات ما اطلاعات بیشتری کسب کنید، لطفا برای مشاهده پارامترها، مدل‌ها، تصاویر، قیمت‌ها و سایر اطلاعات در خصوص درب‌ اتوماتیک، به سایت ما مراجعه کنید. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا پیام های دقیق و جامعی را در خصوص درب‌ اتوماتیک خود و دیگر تجهیزات جانبی آن، به شما ارائه دهیم.
ما می‌توانیم، یک قیمت رقابتی را با کیفیت خوب تهیه کنیم. کارخانه ما، نه تنها می‌تواند باعث کاهش هزینه تولید، بهبود زمان تحویل و صرفه جویی در هزینه خرید برای مشتری شود، بلکه کنترل هر مرحله از تولید و اطمینان از کارایی و پایداری در تولید را دارد. کافیست به ما اعتماد کنید. مطمئنا بهترین محصول را در اختیار شما قرار می‌دهیم. گارانتی‌های ما بلند مدت است. علاوه بر این، شما می‌توانید، محصولات مشکل دار را برای تعمیر به ما بازگردانید. ما در خصوص کیفیت محصول بسیار حساس هستیم. بنابراین میزان نقص محصولات ما واقعا کم است.

 

اینستاگرام درب ماندگار


ساختار اپراتور درب اتوماتیک

اپراتور درب برقی، مجموعه‌ای از دستگاه‌ها و کنترل کننده‌هایی است که، درب را باز یا بسته می‌کند و شامل اجزایی مانند موتور، دنده و کنترل کننده درب است. با کنترل سیگنال فعال سازی توسط سنسور، درب اتوماتیک باز می‌شود و موتور، دنده را فعال می‌کند تا تسمه و قرقره را هدایت کند. وقتی کسی در داخل منطقه فعال سازی شناسایی نشود، درب پس از مدت زمان مشخصی بسته می‌شود.
موتور درب اتوماتیک
یکی از عناصر اساسی درب اتوماتیک، بدون شک موتور آن است. این بخش باعث باز و بسته شدن درب می‌شود. بدون اینکه کاربر مجبور به فشار دادن آن شود. موتورهای درب اتوماتیک ایرانی تضمینی برای عملکرد موثر و با کیفیت بالا هستند و هر کدام از این موتورها، بسته به مدل‌شان می‌توانند ۹۰، ۱۲۰ یا ۲۰۰ کیلوگرم در هر برگ شیشه را تحمل کنند. برخی از مدل‌ها هم می‌توانند ،۱۲۰ ۱۶۰ یا ۳۰۰ کیلوگرم را تحمل کنند.

 

نصب درب اتوماتیک


چه مدت طول میکشد تا درب اتوماتیک باز شود؟

سرعت بازشوی این نوع واحد محرکه، در حدود یک هزارم ثانیه است. این بدان معنی است که وقتی کسی به درب اتوماتیک نزدیک می‌شود و توسط سنسور حرکت شناسایی می‌شود، تقریبا بلافاصله درب باز می‌شود. بدون اینکه کاربر منتظر بماند.
موتور درب اتوماتیک تاب‌دار
به خاطر داشته باشید که این نوع دسترسی و اتوماسیون در انواع ساختمانهای عمومی مانند هتلها، بیمارستانها و مراکز خرید و حتی بلوک‌های آپارتمانی به طور فزاینده‌ای محبوب است. همچنین بسیاری از افراد و شرکت‌ها درب‌های اتوماتیک را، برای گاراژهای خود انتخاب کرده‌اند. باید گفت این یک انتخاب منطقی است. زیرا می‌توان آن‌ها را با استفاده از کنترل از راه دور و بدون پیاده شدن از ماشین باز و بسته کرد. انتخاب درب اتوماتیک با یک موتور مناسب، که انتظارات کاربران را برآورده کند بسیار مهم است. از این لحاظ، محصولات ایرانی خوشبختانه توانسته‌اند بسیار موفق ظاهر شوند و از ارزش و کیفیت خوبی در کنار قیمت مناسب، در مقایسه با دیگر محصولات خارجی برخوردار هستند.


چگونه موتور گیت برقی خود را انتخاب کنیم؟

خودکار کردن دروازه‌های ورودی به خانه‌های شخصی و شرکت‌ها، یک راه‌حل عالی است که هم راحتی ایجاد می‌کند و دیگر مجبور نیستید درب را به صورت دستی باز کنید و هم امنیت ساختمان‌ها را به دنبال دارد. اگر شما هم می‌خواهید از این مزایا بهره‌مند شوید، توصیه می‌کنیم که یک درب اتوماتیک نصب کنید. ما شما را در کشف بهترین موتورهای موجود راهنمایی می‌کنیم. ما نیاز مشتریان خود را درک می‌کنیم و مطابق با آن پاسخ می‌دهیم.
موتور‌های مختلفی وجود دارد که به طور خاص برای استفاده در درب‌ اتوماتیک طراحی شده‌اند. این موتورها، مستقیما به چرخ‌دنده متصل هستند و امکان کاهش سرعت و عملکرد صحیح درب‌ها را فراهم می‌کنند. بسیار مهم است که موتور الکتریکی، دارای گشتاور زیاد و سرعت کم باشد.

 
انواع موتور درب اتوماتیک


موتور‌های کاهش دهنده سرعت: عملکرد این موتورها ساده است. یک شفت ورودی که یک سوراخ است، برای تماس با یک تاج دندانه دار می‌چرخد و در هر دور شفت، یک دندانه از تاج را جلو می‌برد.
موتور درب‌های کشویی: هنگام انتخاب موتور مناسب برای درب‌های کشویی، ابتدا باید به وزن درب توجه کرد. موتور باید توان لازم را برای به حرکت درآوردن درب داشته باشد. انواع موتورهای درب‌های کشویی، با ولتاژ‌های مختلفی وجود دارند. شرکت‌های بسیاری در جهان وجود دارند که، انواع موتور درب‌های کشویی را طراحی و تولید می‌کنند. اما خوشبختانه، امروزه شرکت‌های ایرانی زیادی در زمینه تولید موتور درب اتوماتیک فعال هستند که بهترین و با کیفیت‌ترین موتور‌ها را در کنار مناسب‌ترین قیمت، برای مشتریان خود طراحی کرده‌اند.


موتورهای دنده خطی: این موتورها، معمولا در دو چرخ دنده مارپیچ گونه قرار می‌گیرد که هر یک از آن‌ها مربوط به موتور قبلی است. این نسبت باعث می‌شود تا حرکت با سرعت کمتری صورت گیرد. بنابراین، هر دنده، سرعت دنده قبلی خود را کاهش می‌دهد. این نوع چرخ دنده، عملکرد نرم‌تر و آرام‌تری نسبت به دیگر چرخ‌دنده‌ها دارد.


موتور درب اتوماتیک گاراژ‌ها: یک درب گاراژ مقطعی، مبتنی بر یک کاهنده خطی است. دستگاهی که برای تبدیل حرکت دورانی یک موتور dc ولتاژ پایین، به یک موتور خطی طراحی شده است. یکی از مزایای بزرگ آن این است که، نسبت به سیستم‌های دیگر، به فضای کمتری نیاز دارد. در این حالت، این کاهنده خطی است که درب را باز و بسته می‌کند.

 

موتور درب اتوماتیک


موتور درب‌های مغازه‌ها و سوپرمارکت‌ها: درب‌های اتوماتیک مغازه‌ها و سوپرمارکت‌ها، از یک کاهنده سیاره‌ای استفاده می‌کنند که عناصر آن یک دنده مرکزی است که به یک حامل و یک تاج یا حلقه بیرونی متصل می‌شود و به لطف آن می‌توان، محور مرکزی سیستم را به مرکز چرخش تبدیل کرد. به این ترتیب، می‌توان جهت را هم به راحتی تغییر داد. کاهنده سیاره‌ای که در درب‌های اتوماتیک مغازه‌ها و سوپرمارکت ها قرار می‌گیرد، در داخل لوله ثابت کننده به کف پنهان شده است و بنابراین، جلوه زیبایی ایجاد می‌کند. در این نوع درب، حرکت موتور دنده است که باعث باز و بسته شدن درب می‌شود.


موتور درب‌های لولایی: در درب‌های لولایی انواع مختلفی وجود دارد. از جمله سیستم‌های خطی یا بازوی بزرگ برای درب گاراژ که معمولا با استفاده از موتور کاهنده ۹۰ درجه کار می‌کنند و حداکثر دهانه آن‌ها بین ۹۰ تا ۱۲۰ درجه است.


موتورهای با بازوی مفصلی: در این نوع موتورها، از بازوی مفصلی برای رسیدن به ستون و باز شدن درب استفاده می‌شود. این بازو را می‌توان روی درب‌هایی با تولید هر برگ تا ۴۰۰۰ میلی متر استفاده کرد. همه کاره هستند و اتوماسیون را برای اکثر انواع درب‌های چرخشی، حتی آن‌هایی که از قبل بدون ‌موتور نصب شده‌اند فراهم می‌کنند.


موتورهای خطی: موتور خطی، متداول‌ترین نوع موتور درب‌های برقی است. در این نوع موتورها، از روش‌های مختلفی برای بازو استفاده می‌شود. این موتور به دلیل قیمت مقرون به صرفه و نصب آسانی که دارد، بسیار محبوب است.


موتور‌های زیرزمینی: این نوع موتورها بسیار محتاط هستند. آن‌ها در زیر جعبه محافظ نصب شده‌اند. در حالی که بازوی محرک به پایین درب متصل است. اشکال اصلی این است که به نصب پیچیده‌تری نیاز دارند. این مورد می‌تواند در درب‌هایی که به طول ۳۵۰۰ میلی متر می‌رسد استفاده شود.
عواملی که باید قبل از انتخاب موتور درب برقی در نظر گرفته شود
انتخاب نوع موتور، به طول و وزن درب، نوع درب و داخل یا خارج بودن درب بستگی دارد.


فضای نصب: مکانی که قرار است نصب در آن انجام شود، نه تنها برای دانستن نوع جریان مهم است، بلکه داخلی یا خارجی بودن آن هم بسیار مهم است.


قدرت: قدرت نیز در انتخاب موتور بسیار مهم است. بسته به وزن درب، شما به توان‌های متفاوتی از موتور نیاز خواهید داشت.


منبع تغذیه درب ایرانی: بسیار مهم است که شما به نوع، قدرت موتور، ولت و واتی که از آن پشتیبانی می‌کند توجه کنید. همچنین، مهم است به نوع جریان متناوب یا مستقیم و مکانی که قرار است نصب انجام شود و ... توجه کنید.
به طور کلی، در هنگام انتخاب موتور برای اتوماسیون درب برقی، باید نوع، طول، وزن درب و همچنین داخل و خارج از خانه بودن درب در نظر گرفته شود. عملکرد موتور هم به ابعاد و وزن درب و همچنین به اینکه درب در داخل ساختمان قرار دارد یا خارج از آن بستگی دارد.

شرکت ماندگار، متخصص در زمینه تولید انواع موتورهای درب اتوماتیک است و دارای تجربه کافی در بخش‌های مهندسی صنعتی و تولید بهترین محصول برای امنیت خانه یا شرکت شما است. مادر شرکت خود، موتور درب برقی را ارائه می‌دهیم که به بهترین وجه، مناسب درب‌هایی است که مشتریان شما باید در شرکت یا خانه‌ی خود نصب کنند. برای اینکه موتور گیت برقی خود را راحت‌تر انتخاب کنید، ما یک تیم تخصصی داریم که بر اساس نوع جریان در محل نصب، فضای نصب، خارجی و داخلی بودن درب یا وزن آن، به شما مشاوره می‌دهد.

انتخاب موتور درب‌ اتوماتیک برقی، یک نکته کلیدی است. زیرا ایمنی و راحتی در خانه یا محل کار شما به آن بستگی دارد. چه بیمارستانی باشید که به دلایل بهداشت به درب اتوماتیک نیاز دارید و چه فروشگاهی باشید که می‌خواهید راحت‌ترین و یکپارچه‌ترین تجربه ممکن را برای خریداران خود ایجاد کنید، ما در شرکت درب ماندگار، بهترین موتور‌های درب اتوماتیک ایرانی را با کیفیت بسیار عالی و قیمتی مناسب در مقایسه با محصولات مشابه خارجی، در اختیار شما قرار می‌دهیم تا پاسخگوی نیاز شما باشد.

 

شرکت معتبر درب اتوماتیک