تلفن تماس
02122113140
ایمیل
info@mandegardoor.com
درب اتوماتیک شیشه ای و مزیت های آن

درب اتوماتیک شیشه ای و مزیت های آن

اغلب مردم فکر میکنند اگر از درب اتوماتیک شیشه ای استفاده کنند این کار کاملا تجملاتی است و به این نکته توجه ندارند که این نوع از درهای اتوماتیک فواید و قابلیت هایی هم دارند که خیلی مهمتر از زیبایی و شکیل بودنش است. چه ویژگی مهمتر از دسترسی سریع و ورود و خروج آسان به ساختمان و مکان موردنظر ، علاوه براین  تسهیل ورود و خروج در واقع این سیستم به نوعی خوش آمد گویی را به همراه دارد که از جهت روانی تأثیر خوب و جالبی بر ذهن افراد دارد . درب های سنتی بصورت دستی بودند و برای استفاده و باز کردن این درب ها باید از توان فیزیکی و بدنی استفاده میشد و افرادی که مسن بودند یا دچار ناتوانی جسمی هنگام عبورو مرور از این درب ها دچار مشکل میشدند چون این درب ها برای افراد معمولی با توانایی های عادی است و ممکن است برای افراد دیگر مشکل بوجود بیاورند . همه این دلایل سبب شد تا مسئولین  به  فکر تولید درب های اتوماتیک  بیافتند تا به تدریج جایگزین دربهای سنتی و دستی  شوند . علاوه بر تمام این مواردی که گفته شد چون از مواد اولیه خاص در تولید این درها استفاده میشود هم در طراحی آزادند و هم از جهت اقتصادی و زیست محیطی به صرفه هستند و  باعث افزایش طرفداران این درها شده است. در این درب ها زمان باز ماندن  برای درب تک لنگه و دو لنگه حداکثر 20 ثانیه است .

هدف اصلی درب اتوماتیک شیشه ای ورود و خروج راحت تر افراد از منزل، محل کار، فروشگاه و دیگر مکان ها می باشد. با این وجود، درب اتوماتیک شیشه ای ویژگی های دیگری نیز دارد که عبارت اند از:

  • عدم نیاز به استفاده از دست ( این امر باعث شده تا همگی افراد بتوانند به راحتی از درب عبور کنند و نیازی به باز و بسته کردن درب به صورت دستی نداشته باشند. از جمله این افراد می توان به افراد سالمند، افراد معلول، افرادی که از ویلچر استفاده می کنند، افرادی که بار و یا کارتن حاوی محصولات دیگر جا به جا می کنند و افراد معمولی که در دست خود انواع خریدها را دارند، اشاره کرد).
  • کنترل و رعایت بهداشت به دلیل عدم نیاز به استفاده از دست.
  • بی سر و صدا بودن درب اتوماتیک شیشه ای در هنگام باز و بسته شدن.
  • جلوگیری از اتلاف انرژی به علت اتوماتیک بودن و بسته شدن سریع بعد از عبور افراد. همچنین باعث کاهش در هزینه های گرمایشی و سرمایشی سالانه مجموعه مورد استفاده از این درب ها می شوند.
  • ایمنی بالای درب اتوماتیک شیشه ای به علت هماهنگی که با سیستم های حفاظتی مانند دزدگیر دارد.
  • استفاده از شیشه سکوریت بسیار مقاوم که به راحتی قابل آسیب دیدن و شکسته شدن نیست.
  • درب اتوماتیک شیشه ای از زیبایی برخوردار است که درب های قدیمی این زیبایی را ندارند.
  • درب اتوماتیک شیشه ای در انواع مختلف اعم از کشویی، تلسکوپی، لولایی، نیم دایره، تمام گرد و نیز جهت مصارف مختلف قابل تولید و استفاده می باشد.
  • قابلیت تنظیم سرعت باز و بسته شدن در درب اتوماتیک شیشه ای وجود دارد.
  • استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای موجب استفاده از حداکثر فضای موجود می شود.

 

انواع درب اتوماتیک شیشه ای را می توان در مکان های مختلف نصب و استفاده نمود. از این درب ها می توان در ورودی منازل، بانک ها، ساختمان های اداری و تجاری، هتل ها، بیمارستان ها و مکان های پر تردد استفاده کرد. باید توجه داشت که نصب اینگونه درب ها بسیار حرفه ای بوده و میبایست زیر نظر نصابان متخصص انجام گیرد.