تلفن تماس
02122113140
ایمیل
info@mandegardoor.com
راهنمای انتخاب درب اتوماتیک مناسب

راهنمای انتخاب درب اتوماتیک مناسب

درب اتوماتیک در تسهیلات تجاری بسیار رایج هستند، زیرا آنها راحتی قابل توجهی را برای افرادی که در محل کار و مرکز خرید هستند، ارائه می دهند.  با این حال، انتخاب درب اتوماتیک مناسب برای به دست آوردن مزایای این درب ها بسیار مهم است.

سه نوع درب اتوماتیک شیشه ای وجود دارد که به آسانی قابل دسترسی هستند:

 

 

 

 

 

  • درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

 

درب اتوماتیک کشویی

  • درب اتوماتیک لولایی

 

درب اتوماتیک لولایی

 

  • درب اتوماتیک تاشو

 

درب اتوماتیک تاشو

به استثنای این سه طرح استاندارد موجود در بازار، برخی از تولید کنندگان همچنین طراحی های سفارشی را بسته به نیازهای عملیاتی و طراحی ارائه می دهند. ویژگی های تخصصی نیز توسط برخی از تولید کنندگان ارائه شده است مانند توانایی درب که در مواقع اضطراری خود به خود باز شود.

مهمترین بخش انتخاب درب اتوماتیک شیشه ای مناسب انتخاب پیمانکار توزیع کننده مناسب است.  پیمانکار شما باید این تجربه را داشته باشد تا نیازها و مشخصات شما را برای محصول و پیکربندی مورد نظر درک کند.

بیشتر درباره درب اتوماتیک ماندگار درب بخوانید!

هنگام انتخاب طرح درب اتوماتیک شیشه ای، تصمیم باید بر اساس نوع تسهیلات، طرح و ماهیت ترافیک مورد انتظار در محل نصب پیشنهادی باشد.  در اغلب موارد که درب برای ترافیک دو طرفه در نظر گرفته شده، یک درب اتوماتیک کشویی به عنوان یک انتخاب ایده آل مطرح می شود، زیرا نیاز به فضای کمتری برای کار دارد. در صورت ترافیک یک طرفه، درب اتوماتیک چرخشی یک گزینه مناسب می باشد . با این حال، این درب ها نیاز به نصب فضاهای بزرگی دارند تا در مسیرهای نوسان به راحتی حرکت کنند.

با در نظر گرفتن تمامی این عوامل، می توانید در انتخاب درب اتوماتیک مناسب برای تسهیلات خود، از پیمانکار خود بهترین راهنمایی را دریافت کنید. پیمانکار شما یک نماینده سازنده است که برای هدایت کدهای ساختمان و استانداردهای آموزشی آموزش دیده است.

از دانش و تجربه گروه صنعتی ماندگار درب به نفع خود استفاده کنید.