تلفن تماس
02122113140
ایمیل
info@mandegardoor.com
زمان تعویض درب اتوماتیک

زمان تعویض درب اتوماتیک

درب اتوماتیک شیشه ای به نوعی طراحی شده اند تا سال های سال بتوان از آنها استفاده کرد.، بنابراین شما می توانید. اما، به هر دلیلی، حتی دربهای اتوماتیک هم ممکن است نیازمند تعمیر و جایگزینی شوند. بنابراین چه زمانی وقت تعویض درب اتوماتیک است؟
هزینه بالای تعمیرات درب اتوماتیک

اگر درب اتوماتیک آسیب دیده باشد، ممکن است متوجه شوید که هزینه های تعمیرات تا حد ی برابر تعویض درب اتوماتیک شیشه ای می باشد پس بهتر است به جای تعمیر درب اتوماتیک با هزینه ای بالا آ« را با مدل به روز تر و پیشرفته تر آن تعویض کنید.

کارکرد بیش از حد درب اتوماتیک شیشه ای

همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد، درب های اتوماتیک برای سال ها استفاده می شوند. اما، مثل هر چیز دیگری، آنها قدیمی می شوند.

زمانی که شما مدام با ایرادات درب اتوماتیک مواجه می شوید و مزایای آن دیگر برای شما کارایی ندارد احتمالا زمان تعویض درب اتوماتیک شیشه ای فرا رسیده است.

حالت دیگر زمانی است که اجزای درب اتوماتیک مورد استفاده شما دیگر در دسترس نباشد و این به معنای این است که نسل جدید و کار آمد تری از انواع درب اتوماتیک در بازار وجود دارد.

تغییر نیازها

شما ممکن است دریابید که وضعیت کلی درب یا ظاهر درب شما دیگر مطابق با استانداردها یا تصویر ساختمان شما نیست و زمان تغییر برای برآوردن انتظارات زیبایی شناسی شما است.

در حالی که توصیه می کنیم درهای خود را به خوبی نگهداری کنید تا طول عمر طولانی و قابل اطمینان تضمین شود، ما همچنین فکر می کنیم مهم است بدانیم که زمانی که قطعات جایگزین پاسخ گو نیستند وقت آن است که درب اتوماتیک را جایگزین کنیم به این ترتیب شما می توانید خطر آسیب  در ورودی های خود را به حداقل برسانید و همیشه از زیبایی شناسی و عملیات قابل اطمینان لذت ببرید.

جهت مشاوره و تهیه درب اتوماتیک با مشاوران درب اتوماتیک ماندگار تماس بگیرید.

گروه درب اتوماتیک ماندگار