تلفن تماس
02122113140
ایمیل
info@mandegardoor.com

درب اتوماتیک بالارونده صنعتی و تاشو

درب اتوماتیک بالارونده صنعتی و تاشو: Ditec Rapid آسان و ساده با بیشترین مواد مورد نیاز سازگار هستند و تضمین میکنند کارایی، ایمنی را و با هر تقاضایی از لحاظ تنظیمات مطابقت می کنند. این درب ها دسترسی سریع و آسان و نیز بهینه سازی عبور افراد، کالاها و تجهیزات و محصولات را فراهم می کنند.

درب های اتوماتیک بالارونده صنعتی دیتک می توانند استفاده شوند بعنوان دربهای درونی بین دو قسمت صنعتی بعنوان دربهای درونی بین دوقسمت صنعتی بعنوان منطقه ترانزیت تا بیرون درب با بهینه سازی وسایل نقلیه، فراهم می کند. عایق گذاری را با حذف کردن آلودگی هوا و جلوگیری از دست رفتن گرما و کاهش آلودگی صوتی و ته مانده های گردوغبار.

باز و بسته شدن سریع و سایز کوچک آنها باعث شده تا برای مناطقی که افراد وسایل نقلیه و چرخ و گاری زیادی عبور میکند ایده ال باشند. مدیریت خوب کالاها امکان ذخیره زمان و کاهش هزینه ها را فراهم می آورد، علاوه بر آن بهم فشردگی محیط راکاهش می دهد و زمان تحویل به مشتری را توسعه می بخشد. پرده ها از pvc یا پولیستر شفاف ساخته شده اند با تنوع فراوان در رنگها، شفافیت پرده ایمنی شفاف را افزایش میدهد و عبور سریع و آسان راتسهیل می کند و تنوع رنگها باعث میشود بتوانید رنگ دربها مطابق با رنگ شرکتتان باشد.

 

ویژگی های درب اتوماتیک بالارونده

قطعه قطعه بودن: سیستم قطعه قطعه بودن برای سوار کردن پرده های تاشو و فولدینگ و یا رول آپ ویژگی مهم دربهای دیتک است و اجازه می دهد که بخشهای آسیب دیده سریع و به آسانی تعویض شوند.

انعطاف پذیر بودن درب بالارونده صنعتی تاشو

برطبق نوع نیاز می تواند مجهز باشد به یک سیستم معکوس کننده ی حرکت برای سرعتهای مختلف، افزایش سرعت و کنترل ترمز و اجرای عالی را تضمین میکنیم. تنظیم سرعت بسیار آسان است.

خود بازسازی و تعمیر خودکار

دربهای صنعتی تاشو بالارونده نصب شده با تنظیمات شلوغ گاه گاهی مورد اصابت وسایل نقلیه قرار می گیرد که می تواند منجر به تعطیلی کار کارخانه یا محل کار در حین زمان تعمیر شود "01" دربهای رول آپ دیتک ریست هوشمند دارد و مجهز به سیستم خود تعمیر کن است "02" و قادر است به طور خودکار درب را بعد از مورد ضربه واقع شدن ریست کند "03"

 

تلفن شرکت درب اتوماتیک

درب اتوماتیک بالا رونده، قابل تنظیم برای عمر طولانی و اقتصاد بهتر

درب اتوماتیک بالارونده تاشو صنعتی حرکت سریع و بی صدای دربهای سریع دیتک (Ditec Rapiddoors) با کنترل فرکانس های متعدد امکان این را می دهد که مراحل کاری شرکت بهینه سازی شوند و از دست رفتن گرمای هوا و آلودگی محیط کار را کاهش دهد.

بعلاوه بخاطر شروع بکار ترمز آهسته تر، موتور  اجازه نمی دهد مکانیک های زیاد تر از حد سوار شوند و گیت در زمینه های مختلف کار بردش عمر بیشتری خواهد داشت. عمر طولانی قطعات و موتور می تواند سیلک اسکرین بشود.

برای ریست کردن سکتور دیتک امکان ایجاد جزئی یا کلی سیلک اسکرین وجود دارد "04" و نیز پرینت های دیجیتالی تا بتواند تقاضای معین محیط های تجاری بخصوص را برآورده کند.

شفاف:

بخشهای بزرگ پنجره در انواع مدل های درب در دسترس هستند که بانهایت شفافیت و اجازه عبور نور بیشتر، تضمین کننده محیط کاری امن تر و روشن تر از دور را می دهد که همه چیز قابل دیدن است.

 

مشخصات فنی درب اتوماتیک بالارونده

ایمن: دربهای قابل انعطاف دیتک تضمین کننده سطوح بی همتایی از ایمنی است. بخاطر وجود دو ابزار انحصاری خطر صدمه دیدن بوسیله تصادم برابر ده را کاهش می دهد؛ این دو ابزار

1- سیستم انکدر طولی (خطی) (SLE)  

2-  بریر های دائمی (متوالی)

انکدر طولی (خطی) ایمنی "05"  SEL  یک سیستم الکترونیکی مدت دار امتیازی است که اگر مانعی از بسته شدن درب جلوگیری کند حرکت درب را معکوس می کند. داخل ستون ساخته شده است و پرده را از سیم و اتصالات الکتریکی رها کرده است.

ایمنی بدون تماس:

بریر های ایمنی متوالی "06" تشکیل شده اند از اشعه های مادون قرمز که حتی کوچکترین اشیاء که در خط بسته شدن درب قرار بگیرند را پیدا می کند.

وقتی که حداقل یک اشعه شکسته شود سیستم فعال می شود و وسایل الکترونیکی کنترلی حرکت پرده را معکوس می کند.

لولا و زنجیرهای غیر فعال می شوند تا درب اتوماتیک بالا رونده بسته شود.

این راه حل پیشرفته مدرن، نصب شده در لاین (خط) با گایدهای عمودی "07" می تواند از کل ارتفاع درب به طور کامل محافظت کند و افراد وسایل نقلیه و اشیاء در فضای موجود را بدون نیاز به تماس پیدا کند.

 اینستاگرام درب ماندگار