تلفن تماس
02122113140
ایمیل
info@mandegardoor.com
درب اتوماتیک شیشه ای و زیبایی نما

درب اتوماتیک شیشه ای و زیبایی نما

درب اتوماتیک شیشه ای تجلی دهنده ویژگی و زیبایی خاصی به ورودی ها و خروجی های ساختمان شما می باشد. استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای، علاوه بر جلوگیری از اتلاف انرژی و دوام بالا موجبات سهولت در تردد  نیز می شود. با پیشرفت تکنولوژی در ساخت درب اتوماتیک و مزیت های برتری این نوع درب، روز به روز بر دامنه مصرف آن اضافه می شود. در بررسی درب اتوماتیک شیشه ای از گروه صنعتی ماندگار همراه ما باشید.

 

درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای از جنس شیشه ساخته می شود. بوسیله سنسورهای مختلفی که تعبیه شده است، در حالت اتوماتیک، عملیات باز و بسته شدن این دربها انجام می گیرد. قابلیت بکارگیری در مکان هایی با ترافیک تردد بالا را دارد.

 

اجزای سازنده درب اتوماتیک شیشه ای

قطعات تشکیل دهنده عبارتند از:

  • اپراتور درب خودکار شیشه ای

به میزان قدرت و چگونگی کیفیت آن متنوع است.

  • سنسورها یا چشمی ها

یکی از قطعات اساسی در درب اتوماتیک است که با نزدیک شدن هر فرد و یا هر چیز، چشمی در مدت بسیار کوتاهی متوجه آن شده و به سرعت شروع به باز یا بسته کردن درب می کند.

  • درب ها یا همان لت ها
  • قطعات نگهدارنده و محافظ

می توان به قطعات و یراق آلاتی مانند ریل ها و فریم و ... اشاره داشت.

 

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک از تنوع بالایی برخوردار هستند. با توجه به نوع کاربرد درب های اتوماتیک برای هر مکان، درب اتوماتیک متناسب با آن محل نصب می گردد. برخی از انواع درب های اتوماتیک را مورد بررسی قرار می دهیم:

 

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی (Sliding Automatic Doors)

با استفاده از حداقل فضا و داشتن حرکت خطی، درب اتوماتیک شیشه ای ساده ای محسوب می شود. همچنین در رابطه با ذخیره انرژی به صورت مطلوب و دارا بودن ظواهر زیبا و شکیل در ورودی ها بسیار داوطلب دارد. در نهایت به دلایل لوکس بودن، عملکرد بسیار ساده، امنیت بالا و سهولت در رفت آمد موجب می شود که این نوع درب اتوماتیک شیشه ای طرفداران بسیار زیادی داشته باشد. درب اتوماتیک شیشه ای کشویی می تواند به صورت فریم دار یا بدون فریم یعنی فریم لس تولید شود.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی (Telescopic Automatic Doors)

از این نوع درب بیشتر در مکانهای پرتردد مانند اماکن عمومی یا واحد های تجاری استفاده می شود. مکانیزم عملکرد آن به صورت خطی است. در مقایسه با درب اتوماتیک کشویی در رنج مشابه دارای افزایش بازشوی مناسب تری می باشد. بدون کوچکترین تخریب براحتی و با هزینه مناسب نصب می شود. از 4 لت تا 6 لت تشکیل شده، با دوام است و از اتلاف انرژی جلوگیری می نماید.

 درب اتوماتیک منحنی (Curved Automatic Doors)

در فضاهایی که طراحی معماری آنها به حالت خطوط منحنی است، در هماهنگی بسیار زیبایی تجلی می کند. با ویژگی طراحی منحصر به فردی که دارد، ممکن است به صورت دایره، نیم دایره و یا قوسی از دایره استفاده شود. در هتل ها، مراکز تفریحی و ورزشی و ... بکار برده می شود.

 درب اتوماتیک تاشو (Folding Automatic Doors)

با توجه به کاهش شعاع عملکرد در فضاهایی که دارای عرض کمی می باشند، درب اتوماتیک شیشه ای تاشو بکار می رود. بدینوسیله از بیشترین میزان باز شو و سرعت تقریباً بالای باز و بسته شدن برخوردار است. این درب ها را آکاردئونی و یا اتوبوسی نیز می نامند. جمع یا تاشوندگی می تواند به طرف داخل یا خارج ساختمان باشد.

 درب اتوماتیک شیشه ای گردان (Revolving Automatic Doors)

یکی از شیک ترین و پرهزینه ترین نوع درب اتوماتیک شیشه ای به شمار می آید. در مکانی که با کمبود فضا مواجه نیستند، کاربرد فراوان دارد. از سه یا چهار لنگه یا لته درب تشکیل می شود که از مرکز بهم متصل می باشند. طراحی درب در حالتی است که علی رغم ترافیک بالای تردد، ورودی آن همیشه بسته است. بنابراین از اتلاف انرژی جلوگیری نموده و دارای ضریب ایمنی بالاست.

 

مزیت های درب اتوماتیک شیشه ای

  • سهولت در رفت و آمد؛ خصوصاً در مورد افرادی که معلولیت جسمی دارند و یا سالمندان و کودکان
  • تردد به صورت نامحدود
  • تنوع در رنگ و طرح های مختلف
  • اقتصادی بودن و کاهش هزینه ها
  • کاهش میزان اتلاف انرژی و...

از گروه معتبر و برجسته درب های اتوماتیک ماندگار، اقدام به تهیه درب اتوماتیک نمایید و یک عمر آسودگی، امنیت، زیبایی و اطمینان خاطر را به همراه داشته باشید.

 

تلفن شرکت درب اتوماتیک