تلفن تماس
02122113140
ایمیل
info@mandegardoor.com
فاکتور های مهم در خرید درب اتوماتیک

فاکتور های مهم در خرید درب اتوماتیک

کاربرد درب اتوماتیک را در مکان های زیادی دیده اید و حتما تجربه کرده اید که ورود و خروج در مکان هایی که از درب اتوماتیک شیشه ای استفاده می کنند چقدر راحت تر است.

برخلاف باور عموم درب اتوماتیک شیشه ای تنها در مراکز مهم مورد استفاده نمی باشد و بسیاری از مردم از درب اتوماتیک در منازل خود نیز استفاده می کنند.

پر کاربرد ترین مکان هایی که از درب اتوماتیک استفاده می کنند عبارتند از: فروشگاه ها، بیمارستان ها، بانک ها، فرودگاه ها، ادارات و... . اما برای خرید درب اتوماتیک باید به یک سری نکات توجه کرد؛ برخی از فاکتور هایی که هنگام خرید درب اتوماتیک باید به آن توجه کنید:

 

اینستاگرام درب اتوماتیک

 

مصرف برق درب اتوماتیک

بصورت کلی هنگام خرید هر وسیله برقی باید مصرف برق آ« را بررسی کنید . حال آنکه محصول مورد نظر درب اتوماتک باشد که به صورت 24 ساعته در شبانه روز با برق کار می کند این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می کند.

هنگام انتخاب درب اتوماتیک به مصرف برق آ« و کم مصرف بودن آن دقت کنید این موضوع همچنین باعث اقزایش عمر مفید درب اتوماتیک می شود.

 

 درب اتوماتیک ایرانی

قدرت درب اتوماتیک

در کنار مصرف کم برق درب اتوماتیک لازم است که قدرت موتور بالایی داشته باشند. قدرت موتور باید تحمل وزن بیشتر از درب را داشته باشد تا هیچ وقت از نهایت قدرت خود برای باز و بسته شدن درب استفاده نکند و در نتیجه طول عمر درب نیز افزایش می یباد.

 

باز و بسته شدن نرم درب اتوماتیک

برخی از درب های اتوماتیک هنگام باز و یا بسته شدن بسیار پر شتاب هستند . اما اگر هنگام خرید به این موضوع دقت کنید باعث می شود فشار کمتری به موتور هم وارد شود.

 

گارانتی درب اتوماتیک

درب اتوماتیک وسیله ای است که بسیار هزینه بر است و شما باید مطمئن باشید هزینه ای که برای خرید دب اتوماتیک می کنید تا سالهای سال به درستی برایتان کار می کند. در نتیجه باید هنگام خرید به گارانتی و خدمات پس از فروش توجه کنید و از اصل بودن گارانتی نیز اطمینان حاصل کنید.

 

شرکت درب اتوماتیک