تلفن تماس
02122113140
ایمیل
info@mandegardoor.com
درب اتوماتیک دست دوم و نکات پیرامون آن

درب اتوماتیک دست دوم و نکات پیرامون آن

خرید درب اتوماتیک دست دوم یکی از بهترین راه‌ها برای داشتن یک درب ایمن و به‌روز با قیمت مناسب است. امروزه پیشرفت چشم‌گیری در صنعت تولید درب‌ اتوماتیک ایجاد شده است. همچنین استفاده از درب‌های اتوماتیک در ایران بسیار رواج یافته است. این نوع درب‌ها نسبت به درب‌های سنتی از مزایای بیشتری برخوردار هستند که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

امروزه اهمیت استفاده از درب‌ اتوماتیک برای مکان‌های تجاری و مسکونی بسیار با ارزش تلقی می‌شود. با استفاده از این نوع درب‌ها، محیط کاری و مسکونی بسیار امن‌تر و آرامش زندگی دوچندان می‌شود. درب‌های اتوماتیک در عین زیبایی و شیک بودن معمولا گران نیز هستند و همه افراد توانایی خرید آن به ‌صورت دست اول را ندارند.

بنابراین درب‌ اتوماتیک دست دوم می‌تواند با قیمت مناسب‌تر جایگزین درب‌های دست اول باشند. وقتی صحبت ازدرب‌  اتوماتیک دست دوم می‌کنیم یعنی این درب‌ها به‌صورت هوشمند عمل می‌کنند و برای باز و بسته کردن آنها نیازی به استفاده از دست نیست.

در ایران شرکت‌ها و مراکز زیادی هستند که با مراجعه به آنها می‌توانید درب‌های دست دوم را خریداری کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. هنگام استفاده از درب‌ اتوماتیک دست دوم باید مطلع باشید که کدام نوع درب برای مکان انتخابی شما مناسب است. چون درب‌های اتوماتیک در مدل و جنس‌های مختلف تولید می‌شوند. در این مقاله با ما همراه باشید تا درب‌ دست دوم اتوماتیک را بهتر بشناسید.

 

اینستاگرام درب اتوماتیک

 

کاربرد درب‌ اتوماتیک دست دوم

درب‌ اتوماتیک دست دوم با توجه به مدل و کارایی خود برای مکان‌های مختلف استفاده می‌شود. عبور و مرور راحت از درب‌ها بهترین کارایی درب‌های اتوماتیک دست دوم است.

 امروزه استفاده از درب‌های مدرن برای مکان‌های اداری، ورودی منازل مسکونی، کارخانه‌ها، مراکز تجاری، بیمارستان و سایر مورد کاربرد دارد. همچنین برای مراکز نگهداری تجهیزات و وسایل باعث ایجاد امنیت بسیار زیادی می‌شود.

درب‌های اتوماتیک در بیمارستان‌ها نیز بسیار کابرد دارند. چرا که نقش آنها برای بیماران و افرادی که توانایی باز کردن درب‌ها را ندارند بسیار مهم است.

درب‌های اتوماتیک دست دوم می‌توانند جلوه و زیبایی بسیار زیادی به مکان انتخابی شما بدهند. امروزه صاحبان پروژه‌های مسکونی و تجاری برای درب‌های ورودی و پارکینگ‌ها از درب‌های اتوماتیک استفاده می‌کنند.

البته استفاده از درب‌های اتوماتیک دست‌دوم و نو حتما نباید در ساختمان‌های جدید و مدرن استفاده شوند. چرا که در ساختمان‌های معمولی هم می‌توان از آنها استفاده کرد. مراکز امنیتی و حفاظتی نیز یکی دیگر از محیط‌های پرکاربرد این نوع درب‌ها به شمار می‌رود.

 

مزایای درب‌ اتوماتیک دست دوم

درب‌ اتوماتیک دست دوم از مزایای بسیار زیادی برخوردار است. این درب‌ها می‌توانند برای مکان‌های تجاری و مسکونی فواید زیادی را به همراه داشته باشند از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-درب‌های اتوماتیک دست دوم می‌توانند آسانی و راحتی زیادی را به زندگی شما ببخشند. درب‌های اتوماتیک چون بصورت خودکار باز و بسته می‌شوند می‌توانند ورود و خروج را برای شما آسان‌تر کنند.

2-اگر مجبور باشید در طول روز از ماشین خود به مرور استفاده کنید، برای پارک کردن آن به‌صورت مداوم  نیازی نیست از ماشین خود پیاده شوید. چرا که با استفاده از درب‌های اتوماتیک و به کمک ریموت ورودی، ازداخل ماشین  درب پارکینگ را باز می‌کنید. ضمن آنکه علاوه بر راحتی، مساله امنیت پارکینگ نیز بسیار زیاد می‌شود. این یک مزیت خوبی برای درب‌های اتوماتیک دست دوم است.

3-اگر به مکان‌های شلوغ مراجعه کرده باشید استفاده از درب‌های ورودی و خروجی بسیار زیاد است. چنانچه در این حالت از درب‌های سنتی استفاده شود، وقت زیادی تلف می‌شود. بنابراین با استفاده از درب اتوماتیک از بار تجمع افراد کاسته می‌شود و در حفظ انرژی هم بسیار موثر است.

علاو بر این موارد، آیا تابحال فکر کرده‌اید افرادی که ناتوانی جسمی دارند، استفاده از درب‌های سنتی به هنگام ورود و خروج شرایط را برای آنها چقدر سخت‌تر می‌کرد؟ درب‌های اتوماتیک دست دوم به‌خاطر اینکه به طور خودکار باز و بسته می‌شوند، برای این دسته از افراد بسیار کارآمد است.

 

انواع درب‌ اتوماتیک دست دوم

اگر تقسیم‌بندی انواع‌ درب اتوماتیک دست دوم بر حسب ساختار ظاهری آنها باشد، به درب‌های اتوماتیک پارکینگی، درب‌های اتوماتیک شیشه‌ایی و سایر موارد تقسیم می‌شوند.

 

درب‌ اتوماتیک دست دوم راه‌بند

این نوع از درب‌ها برای مکان‌هایی که خودروهای متنفرقه اجازه رفت‌وآمد به آن مکان‌ها را نداشته باشند یا مانند پارک‌ها از ورود ماشین‌ها به آن مکان جلوگیری شود، کاربرد دارد.

 درب‌های اتوماتیک راه‌‌بند نسبت به انواع دیگر درب‌های اتوماتیک دست دوم از تنوع کمتری برخوردارند. کاربرد آنها برای ورودی پارک‌ها، دانشگاها، حیاط بیمارستان‌ها وشهرک‌ها و سایر موارد می‌باشد .

 

درب‌ اتوماتیک دست دوم پارکینگی

همانطور که پیش‌تر اشاره شد هنگام پارک ماشین با نصب درب‌ اتوماتیک زمان زیادی صرف‌جویی می‌شود. همچنین استفاده از این درب‌ها در فصول خیلی گرم و سرد که شرایط پیاده شدن بسیار سخت است، مناسب است.

درب‌ اتوماتیک پارکینگی امنیت بسیار زیادی برای محل سکونت و محیط کاری فراهم می‌کند و سرقت ماشین با نصب این درب‌ها به‌راحتی رخ نمی‌دهد.

درب‌ اتوماتیک پارکینگی جز پرفروش‌ترین مدل‌های درب‌های اوتوماتیک دست دوم هستند و در مدل‌های مختلف تولید می‌شوند. از جمله آنها می‌توان به مدل اتوماتیک سکشنال، درب اتوماتیک کرکره‌ای، درب اتوماتیک کشوی و جک پارکینگ اشاره کرد.

 در هنگام خرید درب اتوماتیک دست دوم یا دست اول باید توجه کنید که کدام نوع طرح برای فضای انتخابی شما مناسب است. برای ساختمان‌ها ضروری است تا درب‌های پارکینگ آنها اتوماتیک باشد تا امنیت ساختمان چند برابر شود.

 

درب‌ اتوماتیک دست دوم شیشه‌ای

بیشترین کاربرد در انواع درب‌ اتوماتیک دست دوم مربوط به این نوع درب‌ها است. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ایی، نما و زیبایی خاصی را به مکان مورد استفاده می‌بخشند. همچنین رفت‌وآمد را برای افراد بسیار تسهیل می‌کنند.  

بیشترین کارایی آنها در بیمارستان‌ها، اداره‌ها و مراکز تجاری است. در فضای بیمارستانی به علت امکان انتقال ویروس از طریق تماس فیزیکی، استفاده از درب اتوماتیک بسیار مناسب خواهد بود. اما مهم‌ترین مزایای درب اتوماتیک شیشه‌ایی دست دوم برای حفظ انرژی است.

درب‌های شیشه‌ایی اتوماتیک مانند سایر درب‌های اتوماتیک در اندازه و انواع مختلف تولید می‌شوند که ازجمله آنها می‌توان به درب اتوماتیک کشویی، تلسکوپی، دوار، منحنی و تاشو اشاره کرد. هر کدام از آنها باید متناسب با شرایط انتخاب شوند.

 

برندهای (داخلی و خارجی) و مراکز فروش درب‌ اتوماتیک دست دوم

کاربرد بسیار زیاد درب‌های اتوماتیک در ایران باعث ایجاد کارخانه‌های تولید این نوع درب‌ها شده است. همچین برندهای خارجی درب‌های اتوماتیک در بازار نیز موجود است که از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند.

مراکز بسیار زیادی برای فروش درب‌های اتوماتیک دست دوم وجود دارند که می‌توانند نیاز افرادی را که توانایی خرید درب‌های دست اول را ندارند، برطرف کنند. البته حتما قبل از خرید از سالم بودن آن مطلع شوید.

 

راهنمای نصب و حفاظت درب‌ اتوماتیک دست دوم

امروزه شغل نصب درب‌ اتوماتیک دست دوم افراد زیادی را به سمت خود سوق داده است.  نصب درب‌ اتوماتیک از درآمد بسیار خوبی برخوردار است. اما باید توجه داشته  باشید این شغل کاملا حرفه‌ایی است و نیاز به تخصص و دانش کافی دارد.

اگر دانش کافی برای نصب درب‌های اتوماتیک را ندارید حتما باید از متخصصان حرفه‌ایی این حوزه بهره‌مند شوید. در غیر این صورت، ممکن است خطر برق‌گرفتی و دیگر موارد شما را تهدید کند.

درب‌های اتوماتیک به‌خاطر گران بودن، حافظت صحیح از آنها بسیار مهم است. چرا که اگر درب‌های اتوماتیک دست دوم آسیب جدی ببیند، برای ترمیم آنها باید هزینه هنگفتی را پرداخت کنید.

از آنجا که درب‌های اتوماتیک دست دوم پارکینگ و درب‌های اتوماتیک دست دوم شیشه‌ا‌یی بیشتر برای فضای بیرونی مورد استفاده قرار می‌گیرند، بنابراین بسیار زیاد در معرض خطر قرار می‌گیرند. خصوصا فصول برفی و سرد سال ممکن است به آنها آسیب جدی برساند. با استفاده از روغن، ریل و چرخ‌های آن را تمیز کنید. گرد و غبار بر روی آنها را هم می‌توانید به کمک جارو برقی تمیز کنید.

 

قیمت‌ درب‌ اتوماتیک دست دوم

درب‌های اتوماتیک دست دوم با گذشت زمان ممکن است به اندازه درب‌های اتوماتیک دست اول مقاومت و کارایی نداشته باشند، برای همین قیمت کمتری نسبت به آنها دارند.

درب‌های اتوماتیک دست دوم  براساس میزان کارکردی که در زمان گذشته داشته‌اند، کفیت، جنس و اندازه قیمت‌گذاری می‌شوند. اما شرایط را برای افرادی که توانایی خرید درب اتوماتیک دست اول را ندارند فراهم می‌کنند.

 

معایب درب‌ اتوماتیک دست دوم

درب‌های اتوماتیک دست دوم در کنار مزایای بسیار زیاد، معایبی هم دارند از جمله:

  • درب‌های اتوماتیک دست دوم کیفیت، استحکام و دوام درب‌های اتوماتیک نو را ممکن است نداشته باشند.
  • درب‌های اتوماتیک دست دوم چون به راحتی نصب نمی‌شوند باید از متخصص حرفه‌ایی نصب درب اتوماتیک استفاده کرد. بنابراین علاوه بر هزینه خرید درب، باید هزینه نصب آن را نیز پرداخت کرد.
  • درب‌های اتوماتیک دست دوم زمانی که دچار آسیب و صدمه شوند، برای ترمیم باید بهای قابل‌توجهی را پرداخت کنید.
  • همواره خرید اجناس دست دوم همراه با برخی ریسک‌های خاص خود بوده که خرید درب اتوماتیک دست دوم نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین به هنگام خرید باید از سالم بودن درب اطمینان حاصل کنید.

در نهایت درب‌های اتوماتیک دست دوم بخاطر امنیت، زیبایی و راحتی بیشتری که نسبت به درب‌های سنتی دارند، امروزه مورد استفاده بیشتر افراد واقع شده است. شما می‌توانید با مراجعه به کارگاها، مغازه‌ها و مراکز فروش آنها، طرح ایده‌آل خود را برای مکان انتخابی را تهیه کنید.

 

تلفن شرکت درب اتوماتیک شیشه ای