تلفن تماس
02122113140
ایمیل
info@mandegardoor.com
درب  اتوماتیک برای اپراتورهای ساختمان

درب اتوماتیک برای اپراتورهای ساختمان

صاحبان ساختمان ها و پیمانکاران همیشه به راحتی  و آسایش فکر می کنند، اما این مفهوم به طور قابل توجهی افزایش یافته است. پیشرفت ها به ویژه در زمینه دسترسی به ساختمان قابل ملاحظه است، جایی که افراد با نیازهای مختلف باید به سرعت، کارآمد و با خیال راحت وارد ساختمان و از آن خارج شوند. درب اتوماتیک در حال حاضر یک جزء حیاتی از طراحی ساختمان خوب است، و اپراتورهای ساختمان امروز بسیاری از گزینه های درب اتوماتیک را برای انتخاب در اختیار دارند.

انواع درب های اتوماتیک

یک درب اتوماتیک که به خودی خود باز می شود، یک ویژگی بسیار رایج و قدردانی در معماری مدرن کانادا می باشد، اما انواع مختلفی از انتخاب وجود دارد. بسته به استفاده از ساختمان، چه مسکونی، خرده فروشی، صنعتی یا حتی مختلط، اپراتور ساختمان ممکن است نیاز به یک یا چند نوع از درهای زیر داشته باشد:

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی

درب های اتوماتیک لولایی همانند درب های معمولی در یک قوس ثابت باز می شوند  با این تفاوت که این درها به طور کامل به نوبه خود نوسان خواهد یافت.

درب اتوماتیک کشویی

در بسیاری از ساختمان های تجاری، درب های اتوماتیک کشویی نوسان نمی کنند، اما در عوض، در مسیرهای سمت چپ یا راست از موقعیت اصلی برای دسترسی حرکت می کنند.

درب اتوماتیک تاشو

در حالی که  درب اتوماتیک تاشو به اندازه انواع دیگر درب اتوماتیک رایج نیست ، درب های اتوماتیک تاشو بسیار کارآمد هستند. آنها هنگام باز شدن، "به هم میچسبند"، بسیار شبیه به پرده هایی هستند که هنگام باز شدن در نور خورشید باز می شوند.

درب اتوماتیک لولایی کم انرژی

این نوع درب از هنر صرفه جویی در انرژی با استفاده از نوسان دستی استفاده می کند تا زمانی که کسی نیاز به پشتیبانی کامل داشته باشد، یک دکمه می تواند دستگاه فعال را در حالت آماده به کار فعال کند تا به طور خودکار باز شود.

درب اتماتیک تمام گرد

این ها به عنوان سیستم های اتوماتیک چرخش و تنظیمات دستی سنتی آمده است. درب اتوماتیک تمام گرد در زمینه های حمل و نقل با راندمان بالا که در آن ورود و خروج به طور منظم و اغلب استفاده می شود کارآمد هستند.

مزایای داشتن درب اتوماتیک

مزایای درب اتوماتیک زیاد است.  یک سیستم درب اتوماتیک که به درستی نگهداری شده است، به تعداد بازدیدکنندگان بیشتری امکان دسترسی آسان به ساختمان را می دهد.

همچنین درب های اتوماتیک تجاری می توانند کارایی و ایمنی را افزایش دهند.  در هنگام دریافت تجهیزات موجود یا حتی سخت افزار صنعتی مهم، درب های اتوماتیک مفید خواهد بود.  با استفاده از درب اتوماتیک در هنگام جابجایی تجهیزات ، نیازی به منابع انسانی یا تلاش بیشتر برای اطمینان از دسترسی درب ها در هنگام تحویل یا نصب تجهیزات نیست.   درب ها ی اتوماتیک به اندازه کافی برای وارد کردن تجهیزات به ساختمان وسیع هستند .

در ساختمان تجاری و یا مسکونی خود درب اتوماتیک نصب کنید تا بتوانید پس انداز بیشتر و افزایش فروش را ملاحظه کنید!