تلفن تماس
02122113140
ایمیل
info@mandegardoor.com
مناسب ترین درب اتوماتیک برای مراکز بهداشتی

مناسب ترین درب اتوماتیک برای مراکز بهداشتی

صنعت مراقبت های بهداشتی نیاز به اقدامات بسیار گسترده و گاهی فوق العاده ای دارد که برای دسترسی به بازدیدکنندگان فراهم می شود. این یکی از صنایع است که با توجه به تمرکز بر نگرانی های پزشکی، امکان برقراری ارتباط با افراد دارای مسائل مربوط به تحرک وجود دارد. این یکی از دلایلی است که استانداردهای درب اتوماتیک و نصب درب های معلول مانند درب اتوماتیک شیشه ای بیمارستان، فقط یک راحتی نیست بلکه یک بخش مهم برای زیرساخت های مراقبت های بهداشتی است.

برای یک تأسیسات که همه چیز در مورد مراقبت های بهداشتی است، درب هایی که به تسهیلات مراجعه می کنند، برای تأثیر و کمک به مهمانان بسیار مهم هستند.

برای یک تأسیسات که همه چیز در مورد مراقبت های بهداشتی است، درب ها، برای تأثیر و کمک به مهمانان بسیار مهم هستند. شهرت شما به عنوان یک مرکز پزشکی دشوار خواهد شد هنگامی که مردم می بینند که ساختمان شما به راحتی برای بازدیدکنندگان معلول یا افرادی که دارای تحرک و یا مشکلات بهداشتی هستند، غیر قابل دسترس است.

درب اتوماتیک که به هر کسی امکان می دهد به راحتی وارد شوند، صاحبان ساختمان ها و اپراتورهای مربوط به خدمات را در اختیار دارند. درب های اتوماتیک همچنین اجازه می دهد تا کارکنان پست های خود باقی بمانند، به جای متوقف کردن وظایف خود برای کمک به مردم در هنگام دسترسی به ساختمان.

انواع درب اتوماتیک متناسب با نیازهای بهداشتی شما

یک مرکز مراقبت های بهداشتی ممکن است بازدیدکنندگان را با مسائلی موقت یا دائمی مواجه کند. افراد با استفاده از قوطی ها، واکرها و صندلی های چرخ دار همه با استاندارد درب های دستی مشکل دارند. به همین دلیل مهم است که مطمئن شوید که درب اتوماتیک مناسب در محل وجود دارد، مانند درب های اتوماتیک معلول که انواع مختلفی دارند.

درب اتوماتیک لولایی

این درب یکی از رایج ترین انواع درب اتوماتیک است، که همانند درب های ساده باز میشود، اما بدون نیاز به فشار دادن یا کشیدن. درب اتوماتیک لولایی می تواند هنگامی که یک سنسور حرکتی فعال می شود یا هنگامی که یک دکمه دسترسی را فشار می دهد، باز می شود.

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

درب کشویی اتوماتیک نیز بسیار رایج است و در بعضی موارد محبوب تر است؛ زیرا در داخل یا خارج از آن نمی چرخد و می تواند ورود را آسان تر کند. همانند درب اتوماتیک لولایی، وقتی کسی می رود، می تواند به سنسورهای حرکت گره خورده باشد، یا ممکن است با فشار دادن دکمه کار کند.

درب های اتوماتیک قابل اطمینان در شرایط اضطراری

فراتر از دسترسی های عمومی، مراکز پزشکی و مراقبت های بهداشتی ممکن است نیاز به سیستم های ورودی ویژه ای برای نیازهای تخصصی پزشکی داشته باشند. درب هایی که خود به خود بسته می شوند و حتی درب های اتوماتیک بیمارستان که مطابق با قوانین مراقبت های بهداشتی باقی می ماند، برای استفاده در ICU ها و حتی اتاق های اشعه ایکس که نیاز به پوشش سرب برای حفاظت از تابش مورد نیاز است.