تلفن تماس
02122113140
ایمیل
info@mandegardoor.com
8  مزیت درب اتوماتیک برای کسب و کار شما

8 مزیت درب اتوماتیک برای کسب و کار شما

آیا شما در حال ساخت یک ملک جدید هستید و در مورد اینکه آیا درب اتوماتیک نصب شود مذاکره می کنید؟ شما قطعا باید درب اتوماتیک نصب کنید و به شما می گوییم چرا؟!

  1. مشتریان درب اتوماتیک را ترجیح می دهند

تحقیقات نشان می دهد که مصرف کنندگان نسبت به درب اتوماتیک شیشه ای ارزش بالایی قائلند  و تقریبا 99 درصد از آن ها ترجیح می دهند از درب اتوماتیک استفاده کنند. مهمترین مکان هایی که باید درب اتوماتیک را بر اساس نظرسنجی مصرف کنندگان نب کنند عبارتند از:

  • بیمارستان ها
  • فرودگاه ها
  • هتل ها
  • مراکز خرید
  • فروشگاه های خرده فروشی

پاسخ دهندگان ، همچنین ادارات پست را به عنوان مکان مهمی برای درب های اتوماتیک شناسایی کرده اند.

  1. تنوع انواع درب اتوماتیک

ده ها درب اتوماتیک در دسترس هستند، در بسیاری از سبک های مختلف، اندازه، رنگ  و طرح های مختلف وجود دارد.  شما درب اتوماتیک فروشگاه مواد غذایی را در در فرودگاه نمی بینید.

گزینه ها عبارتند از:

  • درب اتوماتیک لولایی
  • درب اتوماتیک تاشو
  • درب اتوماتیک پارکینگ
  • درب اتوماتیک شیشه ای کشویی
  • درب اتوماتیک تمام گرد و ...

 

  1. راحتی

 اگر مهمانان شما برای ورود به ساختمان مجبور به باز کردن درب سنگینی باشند خیلی برایشان خوشایند نخواهد بود،  به ویژه اگر  همراهشان کودک باشد و یا بسته ای ر همراه خود حمل کنند و یا از نظر حرکتی دچار مشکل باشند.

  1. ادراک عمومی بهیود یافته نسبت به درب اتوماتیک

ممکن است عجیب و غریب به نظر برسد، اما حضور درب های اتوماتیک می تواند به بازدیدکنندگان شما کمک کند تا شما را به عنوان یک رهبر در صنعت شما ببینند. درب های اتوماتیک یک ادراک را نشان می دهد که کسب و کار شما پیشرفته ترین است که می تواند ناخودآگاه قیمت های بالاتر برای محصولات و خدمات را توجیه کند.

  1. سهولت استفاده و نگهداری

 

 

درب اتوماتیک ماندگار درب

امروزه درب های اتوماتیک پیشرفته با بالاترین استانداردهای کیفیت و ایمنی تولید می شود. با نصب مناسب و کمی تعمیر و نگهداری منظم شما می توانید سالیان طولانی از این نوع درب ها استفاده کنید.

  1. ذخیره انرژی

شما ممکن است فکر کنید نصب یک درب اتوماتیک زمانی که به مصرف انرژی برسد هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت، اما این طور نیست. درب های اتوماتیک تنها زمانی باز می شود که لازم است و هر بار که به طور کامل بسته می شوند، به طور موثر انرژی را از بین می برد و به طور قابل توجهی کاهش هزینه های گرمایش و سرمایشی سالانه را جبران می کند.  راه های مختلفی برای به حداکثر رساندن صرفه جویی در انرژی وجود دارد، مانند نصب یک درب تمام گرد با قفل هوا و یا یک درب اتوماتیک لولایی کم انرژی که دسترسی آسان  را نیز فراهم می کند.

  1. امنیت

درب اتوماتبک شیشه ای هنگامی که به درستی نصب شود و به طور منظم بازرسی شود، امنیت را جهت دسترسی به اموال شما ایجاد می کنند.